loading...
اشتراک مطالب
sevda بازدید : 91 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

امسال نیز طبق روال سال گذشته انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به آدرس azmoon.org انجام می شود . داوطلبان علاقه مند به رشته محل های دانشگاه آزاد باید پس از مشاهده کارنامه اولیه به سایت مذکور مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دریافت نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 از الزامات این مرحله بوده و داوطلبان می بایست از تمامی شرایط ، ضوابط و نکات مندرج در این دفترچه مطلع باشند . به دنبال دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 رشته محل های ارائه شده واحدهای دانشگاهی مختلف در اختیار داوطلب قرار گرفته و امکان تکمیل فرم انتخاب رشته را برای وی فراهم می کند . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


sevda بازدید : 80 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 98 داوطلبان می بایست با توجه به نتایج اکتسابی برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . سازمان سنجش به منظور اطلاع داوطلبان از رشته محل های ارائه شده و شرایط و ضوابط شرکت در این مرحله دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . متقاضیان می بایست پس از مطالعه این دفترچه در صورت واجد شرایط بودن فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 احتمالا نیمه اول خرداد ماه می باشد . دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد شامل بخش توضیحات ، رشته محل های گروه علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر ، دامپزشکی و بخش پیوست ها می باشد که داوطلبان می بایست به منظور دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 هر بخش را به صورت جداگانه دریافت نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

sevda بازدید : 58 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

همان طور که می دانید انتخاب رشته کارشناسی ارشد مرحله حساس و سرنوشت سازی است که می بایست با توجه به وضعیت علمی داوطلب و نمره و تراز اکتسابی او صورت بگیرد . سازمان سنجش بدین منظور نتایج اولیه آزمون ارشد را در کارنامه ای تحت عنوان کارنامه کارشناسی ارشد منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . متقاضیان به منظور دریافت کارنامه کارشناسی ارشد 98 می بایست به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان با بررسی توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 98 امکان مقایسه وضعیت علمی خود با آخرین رتبه مجاز را داشته و بر اساس مندرجات آن می توانند انتخاب رشته ای بی نقص داشته باشند . کارنامه اولیه ارشد 98 از سه قسمت اطلاعات ثبت نامی ، اطلاعات رشته امتحانی اول و اطلاعات رشته امتحانی دوم تشکیل شده و به بررسی نمره کل ( تراز ) ،  رتبه ، آخرین رتبه مجاز و وضعیت مجاز بودن داوطلب می پردازد . داوطلبان می بایست پس از تحلیل توضیحات کارنامه ارشد با در نظر گرفتن عوامل موثر در اولویت بندی ، فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

sevda بازدید : 86 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

امسال نیز به دلیل ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد نتایج اولیه این آزمون در یک کارنامه تحت عنوان کارنامه اولیه کارشناسی ارشد منتشر می شود . از این رو متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد می بایست پس از بررسی این کارنامه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 شرکت نمایند . پس از آن نوبت به اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 می رسد که طی آن محل قبولی داوطلب مشخص می گردد . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا ، نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ابتدا توسط سازمان سنجش منتشر شده و پس از آن کارنامه نهایی داوطلبان توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود . به دلیل تغییراتی که ممکن است در سال جاری صورت بگیرد نمی توان به طور دقیق در خصوص زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 و نحوه مشاهده نتایج مطلبی را عنوان کرد اما بر اساس پیش بینی های صورت گرفته زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 98 احتمالا شهریور ماه می باشد . در خصوص اعلام هم زمان نتایج ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری نیز باید منتظر اخبار و اطلاعیه های جدید باشیم . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

sevda بازدید : 71 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 داوطلبان منتظر اعلام نتایج این آزمون می باشند . نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 در دو مرحله اعلام شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . در مرحله اول کارنامه اولیه کارشناسی ارشد منتشر شده و طی آن وضعیت علمی داوطلبان مشخص می گردد . متقاضیان بر اساس مندرجات این کارنامه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد شرکت کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب می نمایند . پس از آن نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 منتشر شده و طی آن محل قبولی داوطلب مشخص می شود . به استناد سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود نتایج ارشد 98 را مشاهده نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :


sevda بازدید : 69 شنبه 12 آبان 1397 نظرات (0)

 

شرکت در کنکور سراسری محدودیتی برای داوطلبان ندارد و هر فردی با هر سنی به صرف اینکه دارای یکی از مدارک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید ، مدرک کاردانی و دیپلم 4 ساله نظام قدیم باشد می تواند در این ماراتن بزرگ کنکور سراسری شرکت نماید . در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری با توجه به شرایطی برای برخی از افراد محرومیت از کنکور در نظر گرفته شده است . از محرومیت هایی که در دفترچه ثبت نام کنکور 98 به آن اشاره شده است می توان : داوطلبانی که از کنکور 63 به بعد دوبار از طریق کنکور سراسری ، در یک دانشگاه روزانه پذیرفته شده باشند 2 .  فارغ التحصیلان رشته های پزشکی که مشمول طرح نیروی انسانی اجباری می باشند 3. داشتن منع نظام وظیفه برای آقایان 4 .دانشجویان دوره روزانه در تمامی مقاطع تحصیلی . بنابراین افرادی که دارای شرایط فوق باشند دارای محرومیت کنکور سراسری 98 هستند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، در دفترچه ثبت نام به موارد رفع محرومیت از کنکور سراسری 98 نیز اشاره شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/2529/محرومیت-از-کنکور-سراسری.html

 

 

sevda بازدید : 64 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

به نقل از سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا ، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، مسیر انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا می شود . داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد که بر اساس توضیحات کارنامه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند می بایست در زمان مقرر به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 مراجعه نمایند . داوطلبان برای مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور آزاد 98 باید به آدرس azmoon.org مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است قبل از کلیک بر روی گزینه لینک انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 باید هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را بپردازند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4096/سایت-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-دانشگاه-آزاد-98.html


sevda بازدید : 60 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد میبایست در مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند . زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 با توجه به سال گذشته که در دهه سوم مرداد ماه بوده است امسال نیز احتمالا در دهه سوم مرداد ماه آغاز شود . داوطلبان لازم است زمان انتخاب رشته کنکور آزاد 98 با در دست داشتن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 و مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد مستلزم هزینه است .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4095/زمان-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-دانشگاه-آزاد-98.html


sevda بازدید : 55 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته باسد به سایت سنجش و پذیرش دانتشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراحعه نمایند . داوطلبان پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام نمایند . از آنجای که انتخاب رشته دانشگاه آزاد مستلزم هزینه است . داوطلبان قبل از ورود به سایت انتخاب رشته باید هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 را بپردازند .به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان برای خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 میبایست به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند . داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور آزاد 98 می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4094/هزینه-انتخاب-رشته-کنکور-سراسری-دانشگاه-آزاد-98.html


sevda بازدید : 75 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 می بایست به صورت جداگانه از طریق سایت دانشگاه ازاد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند . داوطلبان برای مشاهده لیست رشته محل های ارائه شده در انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دانلود نمایند . داوطلبان برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد 98 باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس سایت azmoon.org مراجعه نمایند . داوطلبان بعد از مشاهده دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 می توانند نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام نمایند .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/blog/8157/دفترچه-انتخاب-رشته-کنکور-دانشگاه-آزاد-98.html


تعداد صفحات : 627

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 2,499
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,573
  • بازدید ماه : 5,221
  • بازدید سال : 15,772
  • بازدید کلی : 415,958