loading...
اشتراک مطالب
sevda بازدید : 73 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می شوند ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نبوده و به صورت رایگان می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا سازمان سنجش هزینه ای تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 از داوطلبان دریافت نکرده و شرکت در این مرحله رایگان می باشد . تنها داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را داشته و در زمان ثبت نام کارت اعتباری علاقه مندی خریداری نکرده اند می بایست هزینه ای را برای خرید کارت اعتباری انتخاب رشته ارشد 98 که مختص این دانشگاه ها است پرداخت نمایند . سال گذشته مبلغ در نظر گرفته شده برای خرید کارت اعتباری علاقه مندی 110000 ریال بود که احتمالا با تغییراتی در سال جاری همراه می باشد .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :





sevda بازدید : 51 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پزشکی پس از ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می بایست خود را برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 آماده نمایند . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا تنها داوطلبانی مجاز به شرکت در این مرحله می باشند که حد نصاب رشته امتحانی مورد نظر را کسب کرده باشند . متقاضیانی که شرایط شرکت در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 98 را داشته باشند می بایست بر اساس نمره و تراز اکتسابی خود رشته محل های مورد نظر را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته درج نموده و عوامل موثر در این مرحله هم چون علاقه ، مسیر ، هزینه و کیفیت را مد نظر قرار دهند . از آن جا که حداکثر تعداد انتخاب های داوطلب در مرحله انتخاب رشته ارشد پزشکی 98 بر اساس تعداد دانشگاه و مراکز پذیرنده رشته امتحانی وی می باشد به راحتی می تواند تمامی رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته را به ترتیب علاقه در فرم مربوطه درج نماید . با توجه به تاثیر این مرحله در کسب رتبه قبولی مشاوره انتخاب رشته ارشد پزشکی 98 کمک شایانی به داوطلبان خواهد نمود . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :





sevda بازدید : 87 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با 4 سهمیه ایثارگران ، بسیج فعال ، خانواده شهدا و سهمیه عادی رو به رو هستیم . تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 به این صورت است که کسب 70 درصد تراز آخرین نفر قبولی در سهمیه عادی الزامی است و داوطلبان می بایست در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی ، 95 درصد تراز آخرین نفر قبولی و در سایر رشته ها 90 درصد تراز آخرین نفر قبولی در سهمیه عادی را کسب نموده تا در صورت وجود ظرفیت در آن رشته محل پذیرش گردد . تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 به این صورت است که داوطلبان می بایست در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی ، 95 درصد تراز آخرین نفر قبولی و در سایر رشته ها 90 درصد تراز آخرین نفر قبولی در سهمیه عادی را کسب نموده تا در صورت وجود ظرفیت در آن رشته محل پذیرش گردد و تاثیر سهمیه عادی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 به این صورت است که همه داوطلبان در سهمیه ای به اسم "عادی" و بدون تفاوت با یکدیگر قرار می گیرند این بدین معنی است که ، برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد دیگر رتبه در سهمیه برای ما اهمیت ندارد .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4097/تاثیر-سهمیه-در-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد-98.html


sevda بازدید : 79 پنجشنبه 10 آبان 1397 نظرات (0)

 

داوطلبان انتخاب رشته کنکور آزاد 98 بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می بایست به صورت جداگانه اقدام به انتخاب رشته نمایند . انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس سایت azmoon.org انجام می شود . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا ، داوطلبان میباست در زمان انتخاب رشته کنکور آزاد 98 نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته از طریق سایت مذکور اقدام نمایند . در نظر داشته باشید هر داوطلب بر اساس دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل می باشد .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :



www.heyvagroup.com/shownews/4115/انتخاب-رشته-کنکور-دانشگاه-آزاد-98.html


تعداد صفحات : 627

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 2,029
  • باردید دیروز : 672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,103
  • بازدید ماه : 4,751
  • بازدید سال : 15,302
  • بازدید کلی : 415,488